Jouw organisatie verdient uitstekende IT-ondersteuning zodat technologie altijd beschikbaar en up-to-date is. Daarmee zorg je dat de organisatie een stuk productiever is. Je voorkomt onverwachte kosten en je hoeft je minder zorgen te maken over cybersecurity dreiging want de hele IT-omgeving inclusief de end-points staan onder toezicht.
Waarom zou je nog tijd verspillen aan dingen die niet werken of onvoorspelbare kosten. Kies voor zekerheid met een betrouwbare Managed IT Services leverancier die samenwerkt met je eigen IT-organisatie. Zo kan jij je met vertrouwen richten op de business. Wetende dat jouw IT-omgeving altijd werkt en up-to-date is.
Innvolve is Managed IT Services Provider. Wij hebben een uitstekende reputatie en een volwaardig team met best-in-class specialisten beschikbaar om jouw IT-omgeving 24/7 te beheren. Binnen deze vaak intensieve samenwerking heeft Innvolve verschillende diensten beschikbaar waaronder 1e, 2e en 3e lijn support en on-site beheer.
Afhankelijk van het verwachte aantal incidenten per jaar spreken we een percentage af dat door Innvolve wordt afgevangen. Innvolve werkt met staffels en hanteert een minimale afname van 100 tickets per maand. Daarnaast leveren wij servicemanagement.
We spreken een vast bedrag af per device per maand. Vaak is dit voor Managed laptop en Managed mobile device. Binnen deze dienst zijn veel mogelijkheden zoals configuratie van besturingssystemen en hardware en remote control vanaf de werkplek.
Innvolve beheerd al jouw Windows Servers of SQL Servers binnen onze Infrastructure as a Service dienstverlening. We spreken een vast bedrag af per te beheren server per maand.
Met behulp van Destop as a Service en Azure Virtual Desktop kan Innvolve legacy applicaties die nog niet geschikt zijn voor de cloud toch aanbieden aan de eindgebruiker via een cloud desktop.
Binnen deze dienst beheerd Innvolve de connectie tussen de devices van de organisatie en de printers. Innvolve zorgt ervoor dat alle drivers en settings behorende bij een goed werkend printerlandschap worden aangeboden op de Managed Devices.
Binnen de Managed Networking dienstverlening beheert Innvolve alle devices behorende bij de netwerkstack van de organisatie. In de meeste gevallen is dat het beheer en onderhoud van switches, acces points en firewalls.
Alle Managed IT Services dienstverlening van Innvolve wordt vastgelegd in een standaard SLA waarin de bereikbaarheid en beschikbaarheid is vastgelegd volgens een cafetaria model. Hierbij worden garanties afgegeven op reactie- en oplostijd naar wens en behoefte van jouw organisatie. Voor calamiteiten met een hoge business impact heeft Innvolve een 24×7 dienstverlening beschikbaar.
Wij kunnen ons voorstellen dat je graag een indicatie zou willen hebben van de kosten van Managed Services. Daar zijn wij open over. Bereken het in onze calculator. Neem voor jouw specifieke situatie vrijblijvend contact met ons op, dan heb je snel inzicht in de kosten voor jouw specifieke situatie.
Innvolve is al Managed IT Services Partner voor ondermeer Ecclesia, ARAG, Zicht Adviseurs, Rijk Zwaan en VECOZO.
Vrijblijvend sparren over wat Managed IT Services voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op.
Wil je met Innvolve werken?
Bel ons of neem contact met ons op via het volgende adres.
Klaar voor verandering?
Neem contact op met onze recruiters.
© 2024 Innvolve Groep
KvK nr: 56796072
BTW nr: 852305758B01
19/04/2024
KvK nr: 56796072
BTW nr: 852305758B01