Jouw team is goed in het dagelijkse beheer van de IT-omgeving, maar soms heb je behoefte aan specifieke expertise of capaciteit bij complexe vraagstukken. Denk bijvoorbeeld aan migraties, upgrades, incidenten of optimalisaties. Hoe fijn zou het zijn als je dan een beroep kan doen op een betrouwbare en deskundige partner die jouw IT-team ondersteunt met specifieke kennis, ervaring en advies? Dan is On Demand IT Support wat voor jou.

Dat is precies wat ODITS van Innvolve is: On Demand IT Support voor jouw IT-team. Wij zijn geen vervanging, maar een verlengstuk van je team. Wij zijn de 3e lijns sparringpartner die je inschakelt wanneer je ons nodig hebt. Wij kennen jouw IT-omgeving en kunnen snel en effectief helpen bij incidenten of vragen, zonder dat je vastzit aan langdurige contracten of hoge kosten.

ODITS is de ideale oplossing voor organisaties die…

  • Met een eigen team de IT onderhouden, maar soms extra expertise of capaciteit nodig hebben
  • Geen externe proactieve monitoring, beheer of beveiliging nodig hebben
  • Flexibel en betaalbaar gebruik willen maken van een externe IT-partner
  • Een persoonlijke en professionele service verwachten, met korte lijnen en snelle reacties
On Demand IT Support

Met ODITS profiteer je van…

  • Een vast aanspreekpunt voor al je IT-vraagstukken
  • Persoonlijke en professionele service, zonder langdurige contracten of hoge kosten
  • Een maandelijkse check-up van jouw IT-omgeving door een van onze consultants
  • Maandelijks overleg over de stand van zaken als het gaat om IT en marktontwikkelingen
  • Een servicedesk die beschikbaar is via ons ITSM-systeem
  • Adequate hulp bij incidenten, op basis van reactietijden die we samen vormgeven
  • Een transparante facturatie op basis van nacalculatie bij incidenten

Wat kost On Demand IT Support?

  • Een vast bedrag per maand voor servicedesk, ondersteuning, consultancy en rapportage
  • Een minimum inzet van 16 uur per 2 maanden (€ 1.700 excl. BTW)
  • Ondersteuning bij incidenten of extra inzet op nacalculatie
  • Een vaste P1 fee bij urgente incidenten

Wil je meer weten over On Demand IT Support en hoe wij jouw IT-team kunnen ondersteunen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij vertellen je graag meer over onze dienstverlening en de voordelen voor jouw organisatie.

Zoek je een oplossing waar jouw IT volledig bij een externe partner ligt? Lees dan meer over onze Managed en Co-Managed IT oplossing.

Snel meer informatie?

Afhankelijk van specifieke situaties in jouw organisatie helpen we je graag verder, door je een aantrekkelijk voorstel te doen. Laat hieronder je gegevens achter, dan nemen we snel contact met je op.